Merhaba canlar 21:00 de gece uykusuna geçiyoruz 06:30 ayaktayız öğlen uykusu zaten 1 saat anca. Sabah kalkmaya gücüm olmuyor artık. İkizler bide pilim bitiyor. Normali 21:00-08:00 falan değil mi ?
uyku eğitimlerinde bu erken uyanmalarıda çözüyorlar mı ? (23 aylıklar)