Maglesef kizlar eşimde pozitif çıktı gece haber geldi.kendini odaya kapattı oğlumla ben diğer odalarda kalıyoruz.bende veya oğlumda belirti yok esim kuru oksuruk bazen ateşle devam ediyor.simdi bizim ne yapmamız gerekiyor nasıl test yaptırabiliriz evimize mi geliyorlar bilmiyorum numara mi aramak gerekiyor.eger negatif çıkarsa annemlere geçeceğiz çünkü bundan sonra ne bekliyor bilemiyorum çok üzgünüm 😭