89Kbr Burdan tanı zor güzel kardeşim. ara 112’yi ya da siz gidin bi ailecek test yaptırın. artık herşeyi o illet sanar olduk. kafayı tam anlamıyla sıyırmaya az kaldı. umarım soğuk algınlığıdır..