Kaanefe_ Kızlar bebeğiniz nasıl uyuyor kendiliğinden mi dalıyor ?, mesela ben emziği ağzına vermezsem uyumuyor 🥴🥴
Azizeguney Kaanefe_ Bebekten bebeğe değişiyor ya ben kendi kendine uyuyan bebek ne gördüm ne duydum 👻 Birde sizin bebiş daha 1 aylık düzeninin oturmasına daha çok var.
Woody Kaanefe_ 1 aylık bebek ve düzen kelimesi yan yana bile garip duruyor 😀😀 Kızım da hep emzikle uyur. Dalınca atar. 5 aylık
Dorukmomy Kaanefe_ bende hafif hafif sallıyorum emzik ağzınla uyuyor yada bazen meme de uyuyor bazen göğüsümde açıkcası değişiyor bu durum ama 1 aylık bebekten düzen beklememelisin daha çok küçük ☺️
89Kbr Canım maalesef bir aylık bebekte Uyku düzeni olmuyor. Zamanla düzen kurdum sanıyorsun ama dış dünyayı farketmeye başladığı an , ataklar vs her şey değişiyor
Kaanefe_ 89Kbr aynen sürekli değişiyor birgn salladgmda uyuyor diğer gün farklı oluyr farklık var çoğu kez emzikli uyuyor tek başına
89Kbr Azizeguney benim bebem uyurdu ya 4. Ay atağına kadar😂 varlığı belirsizdi resmen yerde baka baka bütün uyku saatlerinde kendi başına uyur,uyanırdı. ammaaaa hayal gibi mazide kaldılar (2 aycık süren muhteşem günlerdi 😂)
Manyakcadl Kaanefe_ karnı toksa çok güzel uyuyor, 3 saatte bir emziriyorum 3. Saate doğru kendiliğinden uyanıyor🙂
Kaanefe_ Manyakcadl ben saat başı veya 2saatte bi alıp emziriyorum sarılıgı uzadıgı için bol bol emziriyorym bi geçseydi şu sarılıgı
Seyrif Kaanefe_ 1 aylık bebeğim uyku düzeni olmaz ki kimi kabız olur kimi kolik kimi gazlı 4 ay sabretmelisin uyku uzmanları hatta 5 aya kadar diyo