Tgbz Aaa yemin ederim kızım ilk doğduğunda öyleydi ilk 3 ay geceleri sabaha kadar uyumazdı sürekli ağlardı. Hava aydınlanmaya başlayıncada yatardı akşama kadar uyanmazdı ara ara ben kaldırıp emzirirdim. Sonra annem geldi bi sabah çok uyudu deyip kaldırdı sevdi çocuğum sabah uykusunu yapmamış oldu yani. Akşama bi baktım uyumaya başladı annemde sabahları çok uyutma dedi. Bende öyle yapmaya başladım düzenimiz oturdu. Şimdi 11 aylığız👻