Papatya-kiz 47 kiloyla hamile kaldım 60 kiloyla doguma girdim .kızım 1 yasına girecek ve yeniden 47 kilo oldum. Kilo yakısıyor bana ama alamıyorum yardımcı olurmusunuz 53- 55 olsam yeter 🌸
_linamm Papatya-kiz ayyy bende 46’yla hamile kaldım 61’le doğuma girdim şuan 3 ay 5 günlük kızım ve ben gene 46’ya döndüm bende keşke hep 61 kalsaydım çok güzeldi
Ozdmr06 49 la hamile kaldım 47 ye düştüm sonra 63 kiloya kadar çıktım doğum yaptım şuan 48 kiloyum bende aynı durumdayım bende hamilelik dönemindeki kiloma dönmek istiyorum 😟