Allahın gücüne gidicek lincleyecekler sakin gelmesin emzirmeden biktim resmen sırf sürekli uyanıyor emmek istiyor diye son 1 haftadır en uzun uykusu 2 saat bu nereye kadar böyle olucak nefret eder oldum artık tövbe tövbe ya gündüz desen asla uyumaz zaten dinlenmeye asla fırsatım olmuyo zombi gibiyim kendo kendimi yoluyorum artik