Kızlar ben 23 yaşındayım 10 aylık bir kızım var doğum yaptım yapalı hep aklimdma spiral çünkü çok korkuyorum hamile kalmaktan eşim de doğurgan günlerde yaklaşmadığımda söylenir biraz çünkü 1 hafta yaklaşmam korkudan. Sorum şu birkaç gün sonra özel bir hastahanede spiral taktirmak için randevu aldım ama aklımda deli sorular var bir zararını gören oldu mu en önemlisi hamile kalmaktan çok korkuyorum çünkü maddi sıkıntılar dolayısıyla ikinci çocuğu yetiştirmek için rahat imkanımız yok eşim işsiz şuanda covid bizi çok etkiledi spiral ne kadar güvenilir ve kaydığını nasıl anlarım ne kadar sürede bı kontrol ettirmem lazım