Papatyaseverrrr Arkadaslar adetime 1 hafta kala kan ve idrar testi yaptim negatif cikti ama bir haftadir mide bulantisi ve yogun akinti yasiyorum bugunde adet gunum ve kanamam yok hamilemiyim cok korkuyorum var mi ayni durumu yasayan
Tuba Papatyaseverrrr Adete 1 hafta kala doğru sonuç alamayabilirsiniz. Testi tekrarlamakta fayda var.
Yerfistigininannesi Papatyaseverrrr benom adetim 20 gün geçti dedim tamam hamileyim o piskolojiye girdim sonra adet oldum😅şu an yine öyle bir haftador geçiyo yine şüpheleniyorum test falan da yapmıyorum olursa olur artık napalim 🤭
Papatyaseverrrr Elol ay ciddi misin bende tum gun kusma yok ama sanki bulantim var ne kadar surdu seninki yaklask 1 haftadie yasiyorum ben iki erken gebelik testi ve 1 kan testi yaptim negatifti ama hala ikna olmus degilim
Yerfistigininannesi Papatyaseverrrr gecenkinde alıntı falan vardı bu seferde mide bulantısı var ara ara geliyo özellikle sabhlari
Papatyaseverrrr Yerfistigininannesi Yerfistigininannesi insallah yoktur oyle bisey ya bebegim 2.5 aylik henuz 40 tan sonra 1 defa gordum ve 2. Bi turlu gelmedi
Papatyaseverrrr Yerfistigininannesi hayir olmadim iki defa test yaptim negatif ama mide bulantik ve gogus agrim var iyice stres oldum