Merhabalar
Keşke biraz daha emse diye uğraştığım bebeğimin artık doymadığı için, süt az geldiği için sinirlenip ağlamaya başlıyor. Sütüm öğleden sonra azalıyor ve akşam saatlerinde ise neredeyse bitiyor. 5 buçuk aylığız. Sütümün artması için sağım yapıyorum. Bol sıvı alıyorum. Yediklerim dikkat ediyorum. Umarım geçici bir durumdur. 😔 Deneyimli anneler mama önerebilir misiniz? Akşam saatlerinde bir öğün vermek istiyorum.