Naz0106 buara bızımkıde gezdır evın ıcındekı halılar asındı.belım agrıyor bende sezeryan dogum yaptım.ıllaki cocugumuzu ağlatmak ıstemıyoruz ama bıze zarar gelse kım bakacak cocuga 😔oyle dusunmek lazım ,bazı anneler sankı cocugumuz sevmıyoruz almak ıstemıyoruz kucagımıza gıbı ağlatmayın alın dıyorlar .sonuc kucagıma alıp ben aglıyorum ağrıdan .tek basınasın yanı ıllakı uzatacan yatıracan hep kucak olmuyor dayanılmıyor