Merhabalar kızım üç aylık hasnetdn çıkarken hip 0 6 mama almştık sütüm yoktu ozman sarılık için bi kaç kere kullandm ama daha içirmedm sonraları geceleri içirmeye çalıştım ama red etti o mama şuan çöp mü yoksa alt kısmında yazılan tarihe kadar kullanılır mı buzdolabında kapaklı ve folya ile muhafaza ediyorm