Bi doktora götürün tahlil yaptırın derim, o kadar çok yaşadık ki her seferinde korkuyorum ben de ama işte zararı yok diye sakin kalmaya çalışıyorum. Bir de anlattıklarınızda benzer şeyleri yaşıyoruz ama farklı bi durum da olabilir tabi vebal almak istemem