Zulbiye canim INSALLAH bisey yoktur bazen uykulari gelincede yapiyorlar onu ama icin rahat edecekse önlem alip bi doktora göster derim ben cünkü benim kizimda aynen öyleydi sürekli sol kulagini cekerdi korkutmak istemem ama zarini yirtti benim kiz enfeksiyon varmis megerse hatta kulagida kanadi falan 😓 o yuzden asla korkutmak istemem seni INSALLAH bisey yoktur ama dedigim gibi önlemlerini alarak bi doktora goster gec olmasin gecmis olsun kuzuya