Arkadaşlar 29 gunluk bebegim var.5 gunluk iken sivi kaybindan atesi yukselmis acile gittik 1 haftA hastsnede kAldik orda mama takviyesi verdiler.bnde evde devam ettim.sütüm az oldugu icin yinede once emzirdim sonra mama veriyordum ve sutum artmadi.pompa ile deniyorum 30 cc anca geliyor iki gögüsten toplam.ve fatkettim ki artik memeyi istemiyor 2 3 dk emiyor sinirlenip bırakıyor.biberona alisir diye bugun kaşıkla da 60 cc mama zor da olsa vermeyi denedim onu da istemiyor.bana yardımcı olur musunuz nasil hir yol izlemeliyim??ve gogsumu sıktığımda sutum hep var gibi onu da anlamis degilim