Defnemm1 Kızlar merhaba, 6 günlük bebeğim var geceleri uyandırmaya çalışıyorum emzirmek için ama uyanmıyor bende mecburen sağıp anne göğüs ucu Biberonla veriyorum gündüzleri emzirip ardından sağıyorum doğru mu yapıyorum acaba 🤔
Ftmvrs13 Defnemm1 çok yeni olduğu icin biberona alışır ilerleyen zamanlarda meme reddi yapabilir ayağını sık burnunu sık uyandır bence yine de sen bilirsin tabi canim bu arada hayırlı olsun rabbim bağışlasın 👼
kutsaltiramisu Defnemm1 uyandırın emzirin, altını açabilirsiniz veya ıslak mendille silebilirsiniz muhtemelen öyle uyanacaktır diye düşünüyorum
Meriwa Defnemm1 bende ıslak mendille silerek uyandırırdım canm sonra altını değiştiriyordum emzirmeye gayret et tam uykunun tatlı geldiği zaman sarılık olmasın aman dikkat et cnm ömürlü olsun
Hulya92_33 Defnemm1 Hayatım biberonun kolaylığına alışır memeyi emmez sonra benim kizim da tam bir uykucuydu altını açmam veya burnunu sıkmam fayda etmiyor du saat başı kalkıp emzirme pozisyonunu alıyordum eşimde kızımın çenesini acıyor ağzını açtığı sıra memeyi veriyordum uykuda da olsa vakumluyor hemn emiyordu ben öyle yaptın birde sen dene bakalım belki sende de işe yarar çünkü ben hiç uyandiramadim ama bu şekilde de üstesinden geldik çok şükür
Defnemm1 Ftmvrs13 kutsaltiramisu Hatice-ert Meriwa Hulya92_33 CigdeminMevasi Bebegim19 -CinarinAnnesi- Melek19- Snyersari34 meza hepinize teşekkür ederim verdiğiniz öneriler için, bıgun gittik çok şükür sarılık hiç yokmuş 🥳🌸💕
Hatice-ert Altını aç ayagıyla oyna burnunu sık cnm dıkkat et de sarılık olmasın ben altını acarak uyandırıyodum
CigdeminMevasi Defnemm1 benm kızımda sarılık vardı ve asla uyanmıyordu bezini açtm ıslak pamukla sildim topuğuna vurdum srrtını kaşıdım ama yok uyanmıyordu göğsümü iki üç kez çekip uyuyordu sarılığınn geçmesi için mecburen sağıp verdim uzun bi süre her gece sağıp verşyordm biberonla gündüzleride önce emZiriyordm peşinden emdiği göğsümü sağıp verşyordm ama memeyi reddedeck diyr aklım gidiyordu çok iyi anlıyorm seni şükürler olsunki kıZım reddetmedi hala hem meme gem biberon olarak devam ediyoruz inşallh seninkide memeyi reddetmez canm
Bebegim19 Mutlaka uyandırıp emzir topuguna bastır gerekeise soy şu aşamada iki saatte bir emmesi çok önemli. Seni emse daha iyi biberonla işin çok zorlaşır daha cok yolun basındasın canım.
-CinarinAnnesi- Canım benim bebeğim de öyleydi biz topugunu sıkardık altını açardık zar zor kendine gelirdi her 2 saatte bir emzirirdim sende öyle yap biberona alıştırma gögsünü bırakır
Melek19- Benim kızım da uyanmıyordu sarılık olacak diye topuğunu sıkıyordum altını açıyordum her yolu deniyordum tekrar uyumaması için ve emzirirken kulağıyla saçıyla da oynuyordum emzirme süresi biraz daha uzuyordu
Snyersari34 Kesinlikle uyandırın. Şu an en kaliteli süt gece sütünüz. Ve uyanmazsa sarılık olabilir. Ben 1.5 saat uğraştığımı biliyorum. Uyanması için. Altını açın topuğunu sıkın muhakkak kaldırın ve emzirin. Bu arada biberon meme reddi yapar muhakkak biberonu bırakın. Onun yerine emzirin
meza Defnemm1 sütün zamanla azalır canım çünkü gecerleri emmesi lazimki sutun daha çok artıyor çorapları çıkartıp ayaklarını vururdum ki uyansın diye satılık olmasın diye deneyebilirsiniz