16 aylık oğlum var 9 ya yatırdım saat gece 12 oldu 6.kez uyanışı ve ayağında salıyorum direnio uyumamak için.hos uyusada 1.5 -2 st de bir uyanıyor.hep uyku sevmeyen bir çocuk düzelir dıye beklerken aylar geçtikçe daha kötü oldu.artık sinirlerim bozuk.bu damlayı kullanan var mı biraz daha uzun uyur mu şöyle 3 st olsun kesintisiz uyusun istiyorum yatırınca.birde yan etkisi var mı zararlı mı.kullanan anneler yardımcı olur musunuz