Aysem32 iyi bir çene cerrahı varsa çekim yapılacak yerde, hiç canınız acımaz. Ben hamileyken 8. ayımda izin alarak lokal anesteziyle aldırmıştım yirmilik dişimi, yatayda köklere dokunuyordu, dikiş bile atılmadı, çekim öncesi 1 hafta antibiyotik kullanmıştım, sonrasında da agız gargarası. Buz uyguladım dr dediği gibi ve 2 güne geçti. Kanama ilk gün oldu ama azdı. Endişelenmeyin, azı dişi hk. birşey bilmiyorum.