Beyzaaa Kızlar ilk dozunu yaptırdım kızım kabız oldu 1 ay boyunca uğraştık hala var her gğn yapan cocuğum 3 4 günde bir yapıyor şimdi 2.dozu 17.sinde ayın biraz grip gibide o güne kadar iyi olur mı bilmiyorum yaptırmasak ne olır
Rabisss Beyzaaa anladım kuzum. Ama ikinci dozu yaptırmazsan ilkinin bi manası olmaz. Eğer mamayla besleniyosa prebiyotikli mamaya geçebilirsin.
Beyzaaa Rabisss yok sadec3 anbe sütü alıyor canım yaptırıcam artık yapacak yok hasta olöasından daha iyidir kabız olması en azından