asm1319 47 gunluk bebegimle covit olduk ve atlattik cok sukur. Ben cok agir gecirmedigim icin aşırı bir sikintim olmadi fakat ablam agir atlatti ve omunda bebegi 2 aylikti. Yani demem o ki hafife almayin. Buzluga simdiden borek pogaca yapop atin. Sutunuzu sagip birakin buzluga. Stok gerekiyor. Beslenmenize dikkat edin her an hersey olabilir malesef rabbim korusun, olanlarada saglik sihat nasip etsin. Psikolojik tarafi cok zordu. Ilaclari icmedim ben emziriyorum diye. Cok aukur gecti. Zordu.