Merhaba hanimlar ben tam bir ay once sezeryanla dogum yaptim bundan 10 gun oncede kanamam tamamen bitmisti seffaf akintim vardi ve az once kanamam oldugunu farkettim bu kanama adet kanamasimi oluyor yoksa lohusa donemi kanamasimi bilgisi olan var mi?