17 aylık ve aşırı hareketli bence benim kızımı görürseniz kendinizinkine bin şükür dersiniz . Allah sana sabır versin diyen mi dersin, sendeki bende olsa bakamazdim diyen mi, bu çocuk neden böyle diyen mi ama zerre umrumda değil kendine zarar vermediği sürece serbest kızım. Ortada ona zarar vermeyecek şeyler olmadığı sürece koltukları duvarları karalamasi biseyleri yirtmasi dağıtması umrumda olmuyor. Ben bu stres ve bu kadar hareketli olmasına su şekilde dayanıyorum ; mantığım tamamen “ o bir bebek, cezbedici uyarana karşı koyma yetisi yok, beni anlayamaz, dur dediğim zaman neden durması gerektiğini bilemez, ona kizarsam bunun ne anlama geldiğini bilemez kafası karışır” o yüzden evde tamamen güvenli ortam hep peşindeyim, dışarda daima peşindeyim ama oyun oynar gibi ve sitem etmeksizin (özellikle kızıma karşı) çünkü insanız ve yoruluyoruz. Onun dışında bu aşırı hareketliligin beni üzen tek kısmı düşüp dudağını patlatti bı kaç kere sürekli çarpıyor biseylere filan herşeye engel olamıyorum Allah o kazadan beladan korusun da artık yapacak bişey yok