sizdenbiri34 Merhaba kızlar bu akşam kızımı emzirdikten sonra sağ göğsümü sıktım biraz hiç süt gelmedi sol tarafı verdim uyudu azonce tekrar sıktım süt geldi ama bi damla kadar göğsümde hafif ağrı var ama batma hissi çok oluyor bu neden olur ve çaresi varmi 🤔🤔