
Merhaba canim anneler.
2 buçuk aylık kızım tüm gün çok huzursuz. Ama saklanmakta çok hoşlanıyor. Acaba bu salincaktan alsam içinde durur mu? Daha doğrusu almak için geç mi kaldım? Doğumdan önce herşeyi heves edip aldım çoğu elimde patladı. Artık boşa para vermek istemiyorum. Kullananlar yorum yaparsa cooook memnun olurum🙏🤗