Esarikayy 5253 öyle bırakırsan pişer. Ben sessizce değiştirip geri yatırıyorum. Uyanırsa da iki pispislayinca geri dalıyor zaten
Nuripekduru 5253 yenidoğanlar genelde gece kaka yapar bölünmez uykuları uyanmazlar hızkıca değiş pişer popişi.
Payidar Gece uykusuna yatmışsa zaten uykusu derindir, altı pis tabii ki kalamaz. Değiştirin. Uykuya tekrar geri geçirirsiniz.