deryatoprak bir kaç gündür benim bebeğimde o şekilde hiç emmiyor 5 dk iki cekiyor bırakıyor 5ay 13 günlük bende çözemiyorum niye diye emmediği için göğüslerim şisiyor sütten, birde göğüs uclarımı ısırmaya başladı daha dişi yok ama yinede acıtıyor. Bir kaç gün önce biraz rahatsızlandı ateslendi viral enfeksiyon dedi doktorumuz ondan mı acaba bilemiyorum yarın kontrolumuz var doktora sorucam hasta olmadn öncede kısa emiyordu ama bukdr dğildi