Esarikayy Babybboy midyati bilmiyorum ama biz merkezde çok zor bulduk ya. Ortada ev kalmamış kiralar almış başını gitmiş. Muhtemelen ora da öyledir. Tayin donemiydi heryer tutulmuştur