Periperi Hanımlar bende koronavirüs belirtileri var. Bebeğim 3 aylık, onun belirtisi yok ama belirtisi olmadanda hasta olabiliyormuş bebekler. Bebeği hasta olup atlatan varmı acaba yada etrafında yakınlarında falan olan.
aysenurkerem Periperi İlaçsız atlatıyor bebekler, eğer belirtisi varsa durmayın direk doktora gidin. Evde maske kullanın
meleklerim22 Biz atlattık bebeğimde hiç bir belirti yoktu olmadı da çok şükür. 3 aylıktı. Doktor anne sütü onu koruyor dedi. Bol emzir canm.
SenaEvcili Aynı durumdayiz canim suan bende pozitifim ve 3.5 aylik bebisim var . Gün boyu cift maskeyle geziyorum ve saat bası emziriyorum cok sukur biseyimiz yok 🤲
PonciKom AdaDefnemm peki nasıl duzene giriypr negatf oluyor bnm kızım öesela bagısıklıgı cökuk öyle cocugu bırakıyorlarmı kendı halıne cok. saçma gelıyor yaa
BerenBeril AdaDefnemm benim bebeğim 2 buçuk aylık doktor antibiyotik verdi 5 gün onu kullandım bugün karantinada 7.günümüz arada öksürüğü var ve sürekli ağlıyor