Mstfcnr Kızlar bende 17 gün önce korona geçirdim ilaç kullandım oğlum 1 yaşında ve emzirmeyi bıraktım 2 hafta 2 gün hastanede yattım alerjik astımım var ondan dolayı şükür atlattım bana ev yoğurt u çok iyi geldi o dönemde benim bi tanıdığım korona oldu kalbinde sorun olduğu için doktor corana ilaçlarını vermedi ve o tanıdığım nefes darlığı ne çekmesine rağmen hastalığı dağ kekigi sumak ve nane limon icerek atlattığını söyledi çevrenizde böle Kişiler varsa bunları diyebilirsiniz sizinle paylaşmak istedim
Sefalarlahayat Mstfcnr Bende burda bi hanımefendiden görmüştüm pekmezin içine çörekotu,sirke ve taze limon koyarak yedirdim eşime 1 haftada atlattı çok şükür. Bunların yanı sıra doktor nane limon ve ıhlamuruda önermişti onlarda çok iyi geldi. Pekmezi tereyagı veya zeytinyagında kavurmakta çok iyi geliyor
Gamzesilamina Mstfcnr çevremden duyduğum kadarıyla yoğurt, sarımsak, soğan, limon , kefir ve bol su bağışıklığı güçlendirecek seyler çok önemliymiş allah bütün hastalara şifa versin