Merhaba Sevgili anneler 11 aylık bebeğim kesinlikle uyumuyor uykuya geçişte zorlanıyor çığlık kıyamet ve ona rağmen yine uyumuyor artık bağırarak Uyutmaya çalışıyorum Yaklaşık 3 aydın bu sorunu yaşıyorum ve kendimi kötü hissediyorum Bağırdım için benim gibi bu sorunu yaşayanlar var mı deneyimlerinizi lütfen paylaşırsanız çok sevinirim