Merhabalar! Şuanda çok panik halindeyim çünkü oğlum 4,5 aylık ve yarın sünnet olacak. Omuzda ayaktan gezerken uyuyor ve yüz üstü yatmayı seviyor. Peki ben bunları ona sağlayamayacağıma göre halimiz ne olacak? Nasıl uyutayım? Bana nolur tavsiye verin😞 Oğlumu ağlatmak istemiyorum. Bardak koyma olayı tamam ama öyle uyuma yatma işine çözüm değil ki 🥺