İyi akşamlar Hanımlar kızım 9 aylık ve geceleri bensiz uyumuyor. Yatagina yatiriyorum her yarim saatte uyaniyor kucagima aliyorum susuyor. Yanimda uyuduğu zaman 3 saatte bir emmeye kalkiyor. Bebeğim ilk doğduğu zamanlar biliyorsunuz ki manisa da 2 ay depremler oldu ve korkudan bebeğimle uyudum . Allah kimseye yasatmasin cok korkuyor insan. O süreçte bana asirı alıstı be yatağına alıştırmayı deniyorum. Şimdi bana Yardimcı olur musunuz tecrübeli anneler 🌺