Beliz55 Asla, 1 yaşına kadar ana öğünü formul ya da anne sütü, daha sonra devam sütü olarak 3 nr diye geçer 2 yaşına kadar yine kullanmalısınız. Bebeğiniz için en sağlıklısı bu. İçinde ihtiyacı olan protein demir vitamin mineral bütün besin değerleri var. Kesinlikle bırakmamalasınız, onlara da kulak asmayın. Bana arkadaşımın babannesi “ne?! formul mu veriyosun” demişti, kendisi oğullarına 2 aylık olunca kahana turşusu yedirmiş biri :) Artık siz düşünün.