Kızlar iyi akşamlar ya bizim doktorumjzjn tayini çıkmıştı bizde yerine gelene gittik 5.ayda rota aşısını vursun o hastaneden aldık diye farklı olmasın sistemde çıkar dedim ama gelen doktordan memnun kalmadık şimdi 6.ayimiza girdim kan ilacı vs kullanmıyor mecburi mi keçiboynuzu kullanmak istiyorum ama bilemiyorum d vitaminide değiştirmek istiyorum düzensiz gittik su 1 aydır biraz yardımcı olan olur mu hangisi iyi d vitamini yada kan ilacı ne zaman başlanıyor veya başka neler kullanıyorsunuz olmadı başka bir doktora gidicem 🤗