Helenyaz Abdulazim04 benim ilk kızım 14 aylık yürüdü, hiç düşüp kalkmadı sağlam yürüdü, geç yürüyen çocuklar daha dengeli yürüyor. Endişe etmeyin
yanlizanne Abdulazim04 benim yeğenim de 14aylikken yürüdü ama baya tombiş ve hareketsiz bı bebekti .. ayaklarını pogaca ayak diye severdik öyle tos tos du masallah ..belki sizinkide öyle ise ondan olabilir cesaretlendirin sizde ilgisini çekecek biseyler ile karşısina geçip deneyin
Abdulazim04 attbianne Evet kulandim ve gayet Iyi gidiyor yurutecle ama koltuklara tutunarak gidiyor ama yurumuyor
bitterdelisi24 yanlizanne ne yedırdın öyle tonbıs oldu ya :) ben cok severık tonbıs bebeklerı ama benım kızım kuğulluktan ödun vermıyor 😂😂
yanlizanne bitterdelisi24 benim değil kardeşimin oğlu öyleydi 😂sadece emziriyordu ama yapisikti memeye bide pat derler ya hareketsiz di tospik😂😂benim kızda oldu bitti kuru bamya hala öyle 😂😂
nuuluuuu24 Abdulazim04 benim kızım 18 aylıkken yürümeye başladı ve hiç emeklemedi ’taki 2 yaşına kadar daha şimdilerde yeni yeni emekliyor 😂
Nil614kara Abdulazim04 Babasıyla beraber karşı karşıya gecip birbirinize gelmesini sağlayablrsnz mesela
attbianne Abdulazim04 yürüteçi artık birakin kendiniz cesaretlendirin 18 ayına kadar normal yurumemesi 2 ay içinde yürür koltuklarda gidiyorsa yürüteç geciktirir
bitterdelisi24 yanlizanne benımkıde oyle ya totosınu kaldırım demıyor anca yatıyo 😂😂 sureklı emzıryorm ama bakalm tonbıs olur ınsallah:)
Poncikpapatyam Siz cesaret verin koltuga dayayın 3 5 adım ötesne gecin bacaklarınızı afım cagırın zaöanla oyuna cevirip yürür benm kızımda emeklemedi hic.11.5 ayda yürüdü bu seklde yürüttüm 😂 12 ayda emeklemeyi ögrendi ama tabi zorlannca oldı tek emekleme
Deletedmom78654 Abdulazim04 desteksiz ayakta durabiliyor mu ? benim ilk kızım da 14 aylıkken yürüdü ve öncesinde emeklemedi hiç fizyoterapist bir arkadaşım var onla konuştum ve bana bizim için önemli olan desteksiz ayakta durması biz onu sağlık açısından yeterli sayıyoruz demişti desteksiz durabiliyorsun 10-15 saniye ama adım atmıyordu zamanla olur o sıkıntı değil demişti. Gerçekten de kısa bir zaman sonra yürüdü. Yani demem o ki desteksiz ayakta durabiliyorlar endişelenmeyin
yanlizanne bitterdelisi24 sağlıklı olsun da canım benim kızda kuruluğa bakınca 10bucuk aylikken yürüdü 🤭🤭bende tontis seviyorum ama yok olmyyor 😁
Arzu93 Abdulazim04 benim bebeğimde geçtim adım atmayı koltuğun kenarından bile tutmuyor anca yuvarlanıyor doktora sorduğumda benim torunum 18 aylıkken yürüdü dedi gülerek 😃 her bebek farklı işte
Erencinarinannesi Abdulazim04 yürüteci kaldırın cesaretlendirin 13.5 aylıkken yürüdü oğlum bi 20 gün kadar oluyor yeni başladı ama biz hiç yürüteç kullanmadık yürüme arkadaşı kullandık siz cesaret verim elinden tutun birlikte yürüyün