Ben yaptırdım komşum oğluna yaptırmamıştı zehirli ishal oldu 3 gün hastanede yattılar aşı yaptırmayan illaki hasta olacak diye bir şey yok tabi ama yaptırmakta fayda var sağlık ocağındaki hemşire özellikle köye felan çok götürüyorsanız banyo suyu musluk suyuysa felan yaptırın demişti 🤷🏻♀️