Dorika Arkadaşlar 4aylık oğlum amne sütü yetiştiremez hale geldim, çalışıyorum. Doktorumuz hipp 1 önerdi. Günde sadece bir kez mama veriyorum ilk defa kullandık ishal yaptı. Hipp de ishal yapan başka var mı? Değiştirsem mi ne yapsam?
nilveannesi Dorika biz de hipp kıllandık hep ishal yapmadı. En güzel sindirime sahip mama. Değiştirmeyin bence
Dorika 03032014 tamam canım bi bakayım. Çünkü hep standart anne sütü sarı pütürlü yapardı ilk defa cıvık ve yeşil oldu
Reyhan1204 Probiyotik destekli bir mama olduğu İÇİN olabilir. Alışır. İçeriği çok temiz bir mama. Sıkıntı olmazsa değiştirmeyin. Bende kullanıyorum kızıma