Daha önce buraya post açmıştım doğumdan sonra geçmek bilmeyen kanamam var diye 6 ay oldu doğum yapalı. Neyse bugün doktora gittim yumurtalıkta ve rahimde kist olduğunu bunun kötü huylu olabileceğini ve rahim duvarimin fazla kalın olduğunu söyledi doktor kan ve örnek verdim sonuçlar yarın çıkacak ihmale gelmiycek konular dikkatli olun istedim🙁