Ipegim benim oğlumda beni balkona kilitlemişti. Balkon kapısı küçük odada bide boş bir oda var ardiye gibi kullandığımız onun camı balkonun içinde. O camı açık bırakıyorum hep. Ona güvenerek çok telaşlanmamıştım. Camdan içeri atladım bir de ne göreyim odanın kapısını kilitlemişim oğlum girmesin diye 🤦🏻♀️ Geri balkona atladım allahtan telefonum yanımdaydı. Dış kapıyı açabiliyor çöp kutusuna basıp tezgaha uzanıyor aklımdan neler geçiyor ama. Eşimi aradım dedim hemen gel dış kapınında üstünde anahtar var tabi 🤦🏻♀️ Sonra çizgi film açtım dedim en azından içeri gitmesin gözümün önünde dursun camdan çizgi film izletiyorum. Sonra çevir çevir diye diye azcık kilidi oynattıda bende tekmeyle açmıştım. Ama kalp krizi geçiriyordum yani. Bizden önceki kiracılar balkonun dışına cam kilitleri oluyor ya onlardan takmışlar demek dışarı çıkınca öyle kapatıyorlardı. Bende şimdi balkona çıktığımda kilidi çeviriyorum kapı açıkken kapı kapanmıyor. Belli olmaz kapının kolunu bile çevirip kapatabilir bu haylazlar
https://imgyukle.com/i/x1zn6v
aklınızda olsun bu şekilde kapıya takmışlar çevirince çerçeveye geliyor yani belki işinize yarar. Benim hiç aklıma gelmezdi kilidi bu şekilde takmak 😂