Didem52miray 7.aya giriyoruz, 3 haftadır saat başı uyanıyor. Yenidoğan gibi oldu. Emip uykuya dalıyor, daha ben uyumadan tekrar kalkıyor. Ayrıca emerken eli de, dediğiniz gibi havada, hareketli. Elini tutarak emziriyorum. Dişi çıkmadı ve ek gıda en fazla 3 çay kaşığı kadar alıyor henüz sevemedi.