3melek1anne ben kimseyi kınaMam ama merak ettiğimden sorarım🤭😂Bir kaç çocuk büyüten anneler rahat oluyor zaten 😬benim üst komşumda öyle 3çocuğu var çok rahat bebeği 39 derece ateşi oluyor çok rahat 🙂ben olsam panik olaBilirim ilk olduğu için tecrübeli olunca öyle oluyor zaten😌benimde bir tane var çocuk bende ona,eŞime,misafire,yemeğe,temizliğe yetiŞebiliyorum o konuda Sıkıntım olmuyor çok şükür 😇