Merhaba bebeğim 5 ay 5 günlük yaklaşık 10 15gundur gece uykusuna yatirdigimda uykusunda sürekli ağlıyor pis pis yapınca tekrar uyuyor yanından ayrılmıyorum 😐her gece okuyorum karnı tok altı temiz üşüyorum terliyor mu diye kontrolde ediyorum agrisimi var diye calpol veriyorum ama yine aynı uykusunda ağlayınca çok üzülüyorum .Neden olabilir doktorada götürdük kulağına falanda baktırdik hiç bisey yok çıkmadı