Merhabalar anneler ve anne olmak isteyen arkadaşlarım.
Yaklaşık 3 ay önce zorunlu sezaryan ve omurilikte 5 kırık ile doğum yaptım. Türkiye’de bu şekilde olan 150 hastadan biriyim. Yaklaşık 34. Haftadan beri şiddetli bel ağrısı ile 38. Haftaya kadar dayanabildim. Doğuma alındığım gün kısmi felçle gittim hastaneye doktorum çok çok iyi bir doktordu. Beni kontrol masasına kendi yatırdı ilk anlamda bel fıtığından şüphelendi ve nöroşürji doktoruna yönlendirdi. Çekilen mr ile birlikte hayatım tamamiyle değişti. Tekerlekli sandalyeyle girdiğim hastaneden yürüyerek çıktım. Bu konuyu açma sebebim bu şekildw olam arkadaşlarımın yaşadıklarını bir nebze olsun duyurmaları. Ve bu hastalığın sadece gebelik ve emzirme döneminde olmaması. Bu konu hakkında bir çok makale okudum ve bu hastalık gebe kalmayı da zorlaştırıyormuş. Size tavsiyem uzun yıllar gebelik olmuyorsa süt hormonlarınızı kontrol ettirmenizdir.