Kaç aylık bebekleriniz bilmiyorum ama 13. Aya kadar harikaydı. Tam saatinde uyurlardı şimdi biraz kaydı saatlerimiz. Tekrar eskiye dönmeye çalışıyoruz. Uyku rutinlerimiz var. Yemek bez değişimi su içmek ninni ve uykuya geçiş.
Gece uykusunda da birinin gece beslenmesini çok şükür geçen haftalarda kestik uyanmıyo artık onun yorgunluğu bitsin diğerini de kescez 😅