Meryeeemm valla alıştırmak işçin bisey yapmadım annem alıştırdı 40 gün yanimda kaldı annem kızım atıyordu o geri takıyordu her seferinde birazdaha uzun emmeye başladı .ama oğlum tamamen katı Emzige karşı avent aldım en son onu uyuturken alıyor sadece oda benimnicin bir kurtarıcı. Kızıma ne yaptıysam emziği biraktiramadim ilk başlarda ama pek hoş bir yöntem olmasada acı bibere sürdüm emziği büyüdüğüm için artık sana acı geliyor dedim ama gözü yaş oldu yinede emdi .birkaç ay sonra aynı şeyi tekrar yaptım bu sefer korktu azı yanar diye .siz e yapinndeneyin demiyorum ama artık 3yasina gelmişti ve çok bağımlısı olmuştu her an azındaydı konuşurken bile son çare oldu