Merhaba 🤦🏻♀️ Kızlar bebeğim bugün 40 günlük oldu çok şükür ama saat 2 den beridir uyanık kucağımda taşımaktan sırtını okşamaktan yoruldum bi ıkınıyor Sıkıyor kendisini ama gazı yok mama ile besleniyor 3 günde bir kaka yapıyor bugün yaptı gaz sıkıntısı yok yani onun dışında kakası da koyu yeşil renkte 🤦🏻♀️ Hiç bu kadar huysuz olmamıştı sizce neden böyle Oldu bugün normalim.mama ile beslenen bebeklerde kaka yeşil olur diye biliyrpdum ama öyle değil dediler bu konuda da bilgisi olan varsa yardımcı okursa sevinirım …
karışık yazmış olabilirim saat 2 den beridir ayaktayım kafayı sıyırmaya ramak kaldı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️