Mervekkc benim cok zor gecti hatta doğumdan bile zor diyebilirim ne oturabildim ne yatabildim ne yürüyebildim yaklaşık bi 25 gün oyle gecti ağrı kesici parol içtim ve sabah aksam batikonla yikadim bol bol kirkimin cikmasina yakın daha iyiydim ama tam gecmemisti yine şu an 5 aylik bi 2 ay öncesine kadar cok az bi acim vardı işte böyle benim çok zor geçti ama herkesin aynı degil mesela bi arkadaşım da normal dogum yapti ama o hemen yürüdü kalktı iş bile yaptı herkesin farklı oluyor sanirim