Geçen gün gene bir post açmıştım. Tuvalet eğitimimiz ilk 10 15 gün çok iyiydi, ama artık söylemiyor çişini yaptıktan sonra söylüyor demiştim. Daha sonra arkadaşların yorumları ile banada mantıklı geldiği için 1,5 2 saatte bir direk tuvalete götürüp hadi çiş yapalım diyip çişini yaptırıyorum. Ama yaptırmadığım anda direk altına yapıyo. Yani iyice sıkıyo kendini son raddede salıyo. Anneme göre ben sürekli götürdüğüm için söylemiyomuş ama zaten söylemediği için ben götürüyorum. Kısacası ben 1,5 2 saatte bir götürmelimiyim? Yoksa sürekli çişini yapa yapa rahatsız oldukçamı alışacak? Bu arada bütün sinyaller vardı ondan sonra eğitim vermeye karar verdim.