Burcu42 Bebegim 3 aylik bazen hergun 1 kere kaka yapıyor iyi bi sey mi sizce bazende 3 4 gun yapamıyor
Mina0607 Burcu42 benimkide şuan 4-5 gün arayla yapıyo mama kullandığım için dediler şurup veriyorum. Yapıyosa iyi bişeyde yapmıyosa skışıyo çocuk gazdan
AryamH Burcu42 sizin 1 kez iyiymis kizim 3 kere kesin yapardi 😂 tiksinmistim sonra aman yapsin yapmamasi daha kotu diye teseli ediyordum kendimi. Suan 1.5 yasinda hergun yapar belli saati var zaten. Cok nadir 2 gunde yapabiliyor. Yani yapsin daha iyi.
Mina0607 Burcu42 ondan olabilir ozaman ama genelde 3 aya kdar böyle olması normal diyolar şurupta kullanıyorm bakalm düzelcekmi