Almisella Bebeğim ne beşiğinde, ne kucağımda, ne dizimde ne de emerken uyuyor. Sadece bebek arabasında uyur oldu son zamanlar. Beşiğimiz park beşik bebeğim de 3.5 aylık bu arada. Beşiğinde uyumaya nasıl alıştırabilirim sizce
mavisimmm20 Almisella benimde park beşik zeka kartları aldım besigine dizdim onlara bakarken uyumaya alisti canm tavsiye ederim
Almisella mavisimmm20 desteksiz ve sallanmadan uyuması benim için hayal bile olamıyor 🙄 en azından beşikte uyusa ona da razıyım. Kaç aylıkken alıştı bebeğiniz
mavisimmm20 Almisella son 15 gündür alıştı beslenme saatini uzattım 3 veya 4 saatte 120 ml içiyor uyku düzeni oluşuyor öyle olunca gece uyurken hiç ellemiyorum doktorum söyledi uyku düzeni oluşur diye işe yaradı ama zeka kartlarından alın sizde besigine dizin zaten park beşikler hafif sallanıyor hemen uyuyakalir oyle bakarken